/ Vanliga dagar /

23 februari

FY SÅ DÅLIG JAG HAR VARIT OCH BLOGGAT PÅ SISTONE >;O  Uscha fy på mig. Men jag lovar ska bättra mig. Har haft det bra förra veckan faktist :D Hade två prov förra vecka och fick MVG på no provet !!! =D   Glad jag är! :D Men idag var det skola som vanligt. Men det var okej. Sista lektionen var inställd så jag slutade vid halv tre : >  Då gick jag, Hilma & Olivia ner på stan. Vi kollade rund sen kom Amanda och vi fikade. Gick på stan lite mer sen gick vi hem till Olivia och gjorde pizza. Det var jätte gott. Och kul hade vi! <3 Vid sju tiden gick jag och Olivia till bandyn. Det var bandy träning + träning till nattbandyn. som är på fredag. :) Nu sitter jag hemma och har kollat på tv och tagit det lungt. Men måste in i duschen nu.

Kram & Hej .... N




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Bild från igår




#1 / / A.:

Min mun ser ju knäpp ut på den andra bilden! ;D

#2 / / ....:

Grattis till ditt mvg

#3 / / N:

Tack så mycket :D

#4 / / J ;D:

Hahha den bbilden på alma är ju helt härlig ;D den andra ;D