/ Vanliga dagar /

25 febuari

Jag vet nu skriver jag det igen. Men har blivit lite dåligare att blogga nu på sistone. Men det går väll i perioder. Men i alla fall idag har det ju varit så himla fint väder. Det kändes som det var vår. Så härligt. Men hade först no på skolan. På No:n gjorde vi klart några arbeten. Sen skulle vi igentligen ha engelska men då fick vi gå på en utbildning elr var det kallas om dyslexdi. Det var intressant. Sen var det lunch. Efter lunchen hae vi gympa och trodde vi skulle åka skriskor men det skulle vi inte så jag och Irma fick gå på promenad i solskenet. :)  Men sista lektionen var matte och det orkar jag inte skriva om. Men efter skolan var jag med Olivia. Vi kollade på OC hemma hos henne . :)  Har inte börjat se serien för en nu. Och den är jätte bra. Och Olivia har ju typ alla boxar. Men var där ett tag i allafall. Sen kom pappa och hämtade mig. Sen har jag bara varit hemma ich haft tråkigt typ. : /  Suttit på msn och bdb. :)  Jag längtar till nattbandyn som är på fredag! Vi har ju världens bästa namn. :O  Vi heter " Pussgurkor & krampaprikor"  :D  Men hörs och ses  // N




Hahha hittade en gammal bild på oss. ;D
#1 / / Mammiz:

"Baccio Centriolo Tesoro" =)

#2 / / Camilla:

Oc är jätte bra :) ja ha oxå alla boxar :) de år bara att låna om du vill

#3 / / N:

Har du alla boxar! :O Vill jätte gärna låna om jag får! :D<3