/ Vanliga dagar /

26 februari

Hej,

Är det bra med er? :)    Det är bra med mig förutom att jag är lite nervös för imorgon då vi ska åka längdskidor. Jag suger på att åka. Men det ska nog gå bra ändå. Men idag var det sista skoldan innan lovet! :D Imorgon ska vi ju bara åka skidor.  Och sen nattbandy ! :D Men skolan var lugn och efter skolan gick vi hem till Olivia vi skulle baka´. Men jag åkte hem efter ett tag. Packade för imorgon, bakade och lite till. Sen skulle Lucas ha match så vi åkte ner och kollade. Det gick ju jätte bra för dom. 11-1 vann dom med. Dom var jätte duktiga! Åkte hem och här sitter jag. Och ska nu duscha. Glömde en sak hinner nog inte skriva imorgon för jag kommer knappt vara hemma eftersom natt bandyn är på kvällen, Ni får gärna komma och kolla. ;D Hörs! <3

KRAM PÅ ER! <3