/ Vanliga dagar /

27 januari

Idag gick jag på skola igen! Det var en kort dag med tre lektioner. När skolan slutat gick jag, Hilma, Olivia & Sandra ner på stan och fikade på lilla café. Där satt vi ett tag och det var mysigt.
Fick sen skjuts hem av mamma. Då jag kom hem kollade jag lite på " Top Model" Det var bra! :D I like top model! Det är så coola kort!
Sen tränade jag franska till provet som kommer vara på fredag x[
Efter jag tränat ett tag åkte jag på dansen. Den var rolig fick lära oss lite av den nya delen på dansen. :)  Vi ska dansa till Britney Spears - Womanizer. Sen hem kolla på TV " Top model" igen :D Sen lite träna franska sen datan och nu ska jag sova :D

Ha det bra Puss på er! :* <3




   

#1 / / Mammiz:

Bra jobbat tjejen,tur att du lär dej franska kanske du kan tolka franska nästa gång vi far dit =)

#2 / / Camilla:

den låten är riktigt bra tycker ja :D

gillar bilden :D du är riktigt bra på på att fota

#3 / / Nathalie:

Jo den är ganska bra :D Tack så mycket! <3