/ Vanliga dagar /

28 januari

Har nyss kollat på " made in sweden" då var dom i Hollywood. Och det var såå fint där! :O Vart så sugen att åka utomlands. Vill åka till Italien, Indien, USA, Grekland, England && Ja jag vill åka jorden runt! Så nu ser ni inte mig på några veckor! Jag dra imorgon på min jorden runt resa. Kommer hem om några månader. ;) Hahaha kanske inte riktigt sant men hade ju hoppats på det :D Men tillbaka till nuet.
Idag var det skola igen. Ovanligt :O ;D Nädå men det var väll en vanlig dag nästa förutom att vi fick fika på matten :D Efter skolan gick jag hem det var härligt! Då jag kom hem kollade jag "top model" Sen träna till franska provet. Asså jag tycker man ska lägga till en lag att man inte få ha prov i skolan. Så skulle det vara super! B) Sen har jag inte gjort så mycket mer.   En sak till. Kan ni ge mig lite tips så min blogg blir lite roligare? :) 

Ha det bra! Kramar Nathalie






Ghaaaahh....... Vill utomlans!! :O     ||        Bulgarien- 07 <3

#1 / / S som i S och K:

JAA, visst var det kul -07 och även 05 i Golden Sands, trots alla trappor !!! men kul hade vi i alla fall, eller hur. skulle oxå vilja åka jorden runt, finns så mck. att se. Jamaica vore kul. Bob Marley med lite reggie vore väl superkul? Eller!!!

#2 / / S som i S och K:

Lärdommar om Blogging kommer med tiden, kolla runt på olika bloggsr så ser du uppläggen som passar just dej bäst. Du hittar dit till slut utan hjälp.

#3 / / Nathalie:

Jaa det var jätte kul i bulgarien! :D Jo värden runt skulle vara kul!:D Får bli nästa ställe familjerna åkter till ;)

#4 / / Camilla :):

såg oxå på made in sweden :) va rätt bra :D

#5 / / Anonym:

Jo det tyckte jag med :D