/ Vanliga dagar /

30 januari & lite 29 januari

Hej allihopa! Nu är jag väldigt trött men vill blogga ändå. Om jag börjar med igår. Hann inte skriva igår för ja hade fullt upp. Tränade för franska provet sen jag kom hem igår. Och hann därför inte skriva. Men det var ingen speciell dag. Men idag då hade jag prov . :/ Vet inte hur det gick men hoppas att det gick bra! Sen på svenskan gjorde vi nå gubbar med ett speciellt matrial. Det var jätte kul! Sen efter skolan gick jag ner till konsum där Lucas klass stod och sålde kakor till klassresan. :) Träffade Alma där och hjälpte dom att sälja lite. Men det var så himla kallt och stå där ute. Då jag kom hem satt jag mig vid datorn och relaxade lite. :) Sen ringde mamma och sa att vi skulle åka till Martin för han fyller år. Medans jag väntade tog jag lite kort som kommer sedan. Men då vi skulle gratta han var han inte hemma så vi åkte hem. Sen var det let´s dance. Och det var bra! :) Det var det jag har gjort idag. ++ En sak till imorgon ska jag och Hilma på nån scenskola på hullsta gård. Det ska bli skit kul! Hadetbra! // Nathalie



Så coolt kan det bli med vanligt vatten!






#1 / / Mammiz:

Vilka fantastiska bilder

#2 / / Mikaela:

Vilka fina bildet=) !

#3 / / Camilla:

Shit vilka snygga bilder =)

#4 / / vickan:

Hejsan !

du har fortfarande inte sagt hur du grejar med bilderna? hur har du gjort för att redigera? tell me!!! now!!! :)

dessa bilder var heeeelt fantastiska!

#5 / / Johanna:

Fina bilder : )

#6 / / Nathalie:

Nu svarar jag till alla. :) Tack så mycket!

Svar till Vickan. Jag har en bra kamera så de gör att dom blir mycket bättre. Också använder jag Photo programmet Corial Paint Shop Pro X. :) Kan göra en bild till dig om du vill? :)

#7 / / vickan:

ja ! testa & greja med bilderna jag mailar till er mail, tror det är annelies mailadress jag har... spännande! :)

#8 / / hilma:

skit vad coolt! hur kan man ta såna, skit vad häftiga. jag trodde inte du mena såna bilder när du förklarde innan, skit coolt