/ Vanliga dagar /

28 juli- Nu får ni kommentera :D

Hurreni. nu får ni börja kommentera! :(
Får typ inga kommenterer längre! Vet att jag har varit väldigt dålig att blogga också men då jag blogga kan ni ju kommenterna.

Iallafall så är Jennie här fortfarande och vi har det så himlans KUUL! Kommer sakna hon när hon åker hem! :( <3
Ja idag började vi dagen med att sova till kl ett som vi har börjat vänja oss vid. Tycker det är lite jobbigt eftersom man typ sover bort hela dan. Ja efter vi vaknat och klivit upp ville Jennie åka på Risön för hon inte varit där på flera år så vi åkte och bada fast det var lite risigt väder. Vi badade inte super länge men medans vi badade hade vi kul! :D Sen åkte vi hem. Då städade jag på mitt rum och lite sånt.
Vid sju tiden kom Linda, Mickaela TorBjörn och Gunvor hit.
Linda och Mikaela är Jennies systrar och mina tremänningar. Alla tre systrar är så fina!
Dom ska vara uppe här i norrland till Lördag. Det var iallafall kul att träffa dom. :)
Nu blir det mycket "sen" men. :D
Sen åkte vi och kolla på Lucas träning.
Efter träningen åkte jag och Jennie till hopptornet på Hallsta och gick uppför det.
Det var jätte fint där uppe. :D
Nu på kvällen har jag och Jennie tagit kort. MYCKET seriösa. :D
Men nu orkar jag inte skriva mer. Nu kommer en MYCKET seriös bild på mih och Jennie. ;D / N




Nu får ni kommentera! Vad tycker ni om bilden? :D
#1 / / vickan:

HAha! guud vikka härliga bilder! hippiebilden var ju precis som mig ju! :D din gamla hippiekusse!

kramkram!

#2 / / olivia:

haha, coola bilder!!!! :D gillar emo bilden! ;D kram <3<3

#3 / / Nathalie:

Svar till vikkan:

Visst är dom! :D

Hihi HippieVickan! :O ;D Du är cooool!



Svar till Olivia:

Visst är dom! ;O

Hihihi! :D KRAM!! <3<3

#4 / / camilla:

gillar bilderna :D

de va länge sen vi va me varann nu :/

#5 / / camilla:

vi kanske kan hitta på nåt nån dag?

#6 / / Sandra:

Snyggingar ^^ :P

#7 / / Nathalie:

Svar till Camilla:

Visst kan vi hitta på något nån dag! :D

När kan du? :D



Svar till Sandra:

I know! :O ;D

#8 / / Mikaela:

Du kan kolla på min blogg om du vill=)

#9 / / storkussen:

nu har du blivit dålig på bloggandet...se & lär av ett proffs!! :)

#10 / / Nathalie:

Svar till Mikaela:

Tar en titt på din blogg :)



Svar till Vickan:

VET skämmms ska bli bättre nu!

Har haft lite semester. ;D