/ Vanliga dagar /

27 juni- Dagens outfit

Idag har inte jag så mycket att berätta om. Det har varit en sån här trött dag för mig. Från jag vaknat tills nu har jag varit lite degig. Tror det är av solen. Men iallafall så har jag suttit i golfen och mamma har gjort mig sällskap. Så jag har inte solat eller badat idag. Får se om det blir någon badning imorgon istället. Då jag kom hem satt jag mig vid datorn och hade lite tråkigt. För ett tag sen hjälpte jag mamma att baka.

Och igår hade jag totalt 50 st som kollade påmin blogg. :D Super kul!
Undrar en sak. Vet ni om någon som gör blogg sidor? 
Jag skulle vilja ha en mer presonlig sida. :D

Här kommer dagens outfit:




Tunika: Monkie ( Vet inte hur det stavas  )
Vitt linne: Gina tricot
Leggings: H&M
Halsband: Cubus

#1 / / Anonym:

http://takai.blogg.se/ hon brukar göra o bloggar för 100kronor 8:'