/ Vanliga dagar /

28 juni- Risön med Alma

Hallå Halåå!
Idag hade jag sov morgon och drygade efter upp jag var färdigfixad först vid två tiden. :D Sen åkte jag ner på Risön med Alma. Super skönt att sola och bada! Och jag är så himla glad att det fortfarande är varmt. Och hoppas att det håller i sig i mångadagar. :D Då vi hade badat klart gick vi till mamma på golfen ett tag. Sen åkte jag hem. Sen har jag inte gjort så mycket. Har sett på film. Ja det var allt för idag. Hörs&ses. / N

Dagens fråga: Vilken stad bor du i?
Det är ju frivilligt att svara men det skulle vara kul och veta vart alla kommer ifrån som läser min blogg. Och du behöver ju inte skriva namn om ni inte vill.


 
#1 / / Anonym:

lund

#2 / / Nathalie:

Okej! :D

#3 / / Malin:

Tack så mycket! :D

#4 / / Anonym:

ume

#5 / / vickan:

..Hjälta-staden....

#6 / / mammiz:

Övergårds staden