/ Vanliga dagar /

25 mars

Vill börja med att säga GRATTIS Alma! :* <33     Och är så himla glad idag för det har bara hänt bra gjejer! :D   Fick prov resultatet på no:n och jag fick MVG! :D   Glad jag blev!   Sen efter skolan åkte jag hem fixade en pannkakstårta sen åkte jag ner till Alma! :D <3 Där var vi ett tag sen åkte vi och åt pizza. Det var jätte kul. Fick bara lite skrattfall då Alma skulle äta en peparoni och vattnet som var i peparoning rann ut på bordet. X) Såg bara lite roligt ut! + Alma roliga ansiktsuttryck då hon åt peparonin! :D  Hahah..... :D     Sen då jag kom hem hade pappa hämtat min moppe! :DD    GLAD JAG ÄR!!! :DD Fast får inte köra för en i slutet av april. MEN KUL ÄNDÅ!! En super dag!! :D / N





GRATTIS SÖTNOS! LOVE YOU! :* <3
#1 / / camilla:

Grattis till alma :D

va duktig du är :) MVG är ju verkligen jätte bra =)

#2 / / ALMA.:

Tack! :DDD <3 Men du har ju inte skickat bilderna på hotmailen. Gör det ikväll?