/ Vanliga dagar /

28 maj- Från Forsmo till kraftverket

" Jag går över daggstänkta berg, fallera "

Idag på skolan har vi varit så duktiga och gått från Forsmo till Sollefteå. Vi gick typ 1 mil! Då vi kom fram till kraftverket fick vi äta lunch. Efter lunchen vart det lite vattenkrig mellan mig och Olivia. Vet inte riktigt vem som vann men jag var väldigt blöt då vi slutade vårt vattenkrig i allafall. ;D Sedan fick vi sluta. Då skulle jag egentligen gå hem men min fötter värkte så himlans mycket så jag ringde efter pappa och han kom och hämtade mig. Då jag kom hem duschade jag sen åkte jag och mamma och handla sedan åkte vi ner på golfen. Där hjälpte mamma mig med engelska och no. Det gick jätte bra. Sen har jag kollat på tv och suttit vid datorn. Jag kollade på " Hjälp, jag är med i en Japansk Tv-shw ". Asså jag tycker Kjell typ är bäst! Jag skrattade så jag höll på dö då han gjorde en rond. Ja, han var skit rolig! Nu innan jag lägger mig ska jag läsa engelskan för mamma en gång sen ska jag sova. :D / N

#1 / / camilla:

ja visst är kjell bäst :p diggar han oxå =)

#2 / / Nathalie:

Ja han är bäst :D Han äger! :D