/ Vanliga dagar /

Gymnasie hit och gymnasie dit.

Idag var inte jag på skolan utan jag var i Kramfors istället och kollade på media programmet med Maria och Caroline. Jag tycker det verkar roligt och bra! :) Vi fick i uppgift då vi var där att välja en låt som vi skulle ta passande bilder till. Och till sist skulle göra ett bildspel med musiken och bilderna. Det var kul. Och jag tycker jag fick till det hyfsat bra. :)

Usch, vad jag blir snurrig då jag tänker att det bara är ett halv år kvar i nian och ett halv år kvar med klassen. Tänk att man aldrig kommer med gå i samma klass igen sen. :'( Aldrig. Några kanske man inte ser på flera år och vissa kanske man aldrig ser igen. Nä jag tycker det är så sorgligt och hemskt att tänka på det! Så nu ska man ta vara på stunden och ha så roligt som möjligt med klassen. :) <3

Nä, nu ska jag titta lite tv och sen sova. :) <3








Några av bilderna jag fotade idag. :)





#1 / / Anonym:

Hi! woow! GREAT blogg! :D:D I'm an norwegian international-dancer som inviterar deg til å være med på min "How to dance-christmascalendar". Ny video hver dag hvor DU kan lære å danse! :D Helt gratis ;D

Følg med på lrdansejulekalende.html" rel="nofollow">http://irlins.blogg.no/1259660279lrdansejulekalende.html

eller min twitter :)

#2 / / camilla:

åhh va roligt :) du ja undrar om ni ska åka till sundsvall nånting??

#3 / / camilla:

såg nyss att den 13 december så är tre idolfinalister i birsta :) och den 27 desember är idolvinnaren där :D

#4 / / carolinehäggström:

jag förstår hur du menar, bara ett halvt år kvar i skolan.. alltså med klassen o så. det kommer gå väldigt snabbt :) men man ska ta vara på tiden & så :) ska du gå i kramfors eller? :)