/ Vanliga dagar /

28 september- Mötet med Nomi. (: <3

Vill först säga tack till Alma som gästbloggade igår. :)
Super snällt! <3
Någon annan som också vill det? Säg till isåfall.


Skolan var idag som vanligt.
Alla lektioner som vanligt, alla lärare som vanligt, ja allt som vanligt. :p
Men bra med måndagar är ju att man slutar med ett. ;)

ÅHHH efter skolan fick jag träffa den sötaste varelsen, bebisen, skrutten som finns! 
Bebisen med namnet " Nomi ". :)
Hilmas lillasyster.
Asså hon var bara såååååååååååå himla gullig!
Fick hålla i hon och hon var ju så liten och lätt.
Hon vägde bara 3 kg typ.
Och hon hade hicka då jag höll i hon. :)
Aww hon var så söt! (: <3

Och Hilma är sjuk. :/ Stackare. Krya på dig! <3

Då jag kom hem till mig gjorde jag färdigt foto jobbet.
Så nu ligger bilderna färdig utskrivna i kuvärterna och väntar
på att sättas upp på väggen på de olika avdelningarna på skärvsta gården. :)
Ska lämna in dom imorgon.

Sen ikväll har jag även kollat på idol,
pratat lite med Lucas och hans kompisar
och nu sitter jag här. :)


Puss på er! <3 / N






Nomi

#1 / / Alma.:

Varsågod. ;) <3

~ÅÅH, vad söt hon är! :DD



#2 / / olivia:

super söt noomi!!!! :D vet du jag och jossan bakade en kladdkaka som det stog noomi på :D <33 hihi

#3 / / Nathalie:

SÖÖÖÖTNOS! Gjorde vad gulligt Olivia! :D <3



VISST är hon Alma! :O <3

#4 / / camilla:

åhh, va sööt hon är :)