/ Vanliga dagar /

30 september- Vill utomlands igen! :(

Jag har fått utomlandsdepration just nu!
Jag är deppig för jag vill åka utomlands.
Jag vill till ett varmt och soligt land just nu...
Jag saknar Turkiet! <3 

  

Även fast det kan vara lite mystigt nu
när det börjar bli höst då man kan plocka fram
vantar, halsdukar och mössor.
I LÖÖVE MÖSSOR!:D <3
Ska ha det imogon om det är lite kallt ute. ;)


Ja strunt samma jag har i allafall pluggat
franska idag efter skolan.
Har väll gått bra.
Ska ha Prov imogon i franska.
Men konstigt nog är jag itne nervös över det.
Brukar jämt vara det typ men ja hoppas det går bra.

Den var det ju idol idag! :D <3<3
Jag gillar Erik och nån till som jag inte kan namnet på. XD
Men jag tyckte några var duktiga idag.
Får se snart vem som går vidare. :)

Hejsvejs! /N

#1 / / olivia:

men vem är inte det!! ;P åå vi borde åka utomlands någon gång. :D <3<3

#2 / / Nathalie:

JAAA det tycker jag med!! :D:D Lite kul det skulle vara! :D <3<3