/ Shopping /

SHOPPING från sundsvall

Här kommer nästan saker jag köpte i sundsvall i lördags.

OBS! Såg nu att jag hade skrivit det på smyckena längst ner som kostar "139 kr". Dom kostar inte 139 kr utan 39 kr. Men fel kan alla göra.

Saker som jag köpte som inte vad med på bilderna är:
- ett linne med ett peace märke på
- chinos, (rea, 99 kr)
- strumpbyxor
- vita skor
- En kjol som jag ska ha på skolavslutningen.

Det vart verkligen stor shoppa. Men ibland blir det så. ;)

#1 / / hilma:

guuuuuud cad fint!!! det såg verkligen proffsigt och snyggt ut. precis som du är! min helt egen storbloggare :D puss<3

#2 / / Wilma (Y):

Var köpte du basket tröjan? (Y)



VILL HA!!!

#3 / / rebecca:

ÅHH VAD FINA GREEJJEER:D<33

#4 / / A.:

Sjukt snygga grejer! :D Halsbanden var jätte fina! <3

#5 / / camilla:

åhh va fint :)

#6 / / storkussen:

Men herreguud ! jag tycker du shoppar mest hela tiden ! :) är du gjord av pengar Natta? :)

#7 / / Nabil:

Sjukaste!