/ Vanliga dagar /

Drömma kan man..

Sånna hära gråa och kalla dagar tänker jag nästan jämt på hur skönt det skulle vara att vara utomlands. Utomlands i ett varmt land med mycket sol och bad och där man även kan skaffa sig en liten bränna. Speciellt idag sved det lite mera. För det är nämligen så att precis för ett år sedan låg jag på en strand i Turkiet i Marmaris och glassade. Låter det inte lite skönt? Jag känner bara nu att jag så gärna skulle kunna åka tillbaka...



snygga bilder va? ;) haha


Visst blir man sugen att åka utomlands?

#1 / / matilda Sandén:

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

#2 / / matilda Sandén:

Vad kul att vi kan följa varandra! Jag har lagt till dig nu, så lägg till mig med =)



<3

#3 / / maria:

åh, jag vill åka utomlands NOOOW



sv: hoho tack vad glad jag blir nathaliiiiie!

#4 / / hilma:

jooooooooo! åhhh nuunuuunuuu tack!! <333

#5 / / olivia:

åååå jag vill också åka utomlands!!!! nuuu!!

tycker du och jag kan boka en sista minuten??? ;D heheh skulle vara nice<3

#6 / / Kajsa:

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

#7 / / Hanna:

Designerkläder billigt!!



http://designerbloppis.blogg.se

#8 / / emma, mamma till julia [foto]:

åååh gud va underbart att åka utomlands, speciellt nu i detta höstväder!! :)

#9 / / MADDES:

Ja den är underbar. Gud jag längtar också utomlands trots att det knappt var en vecka sen jag kom hem från kreta :p

#10 / / moaa:

Jag var i marmaris i juni:D!

#11 / / bitterfittan:

åh härliga bilder (:

#12 / / Sofia:

Hejhej, jätte fin blogg!!:) Jag drar utomland ikv!:D Det blir till Cypern (Y)

#13 / / Linnea Granström -ungmamma & ryttare:

Om 5 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html

#14 / / ladymuffin :):

åh fina bilder :)

Man blir verkligen sugen på att åka utomlands, trodde inte att hösten skulle komma så fort, det bara regnar och regnar :(

#15 / / Anonym:

såg härligt ut :) själv åker jag till Kreta den 2 oktober ;-D Har du varit där nångång?

#16 / / A.:

JAG VILL OCKSÅ!! :D <3

#17 / / ELSA ☮- tjugonionde oktober:

Åh, det skulle vara härligt att åka utomlands! :)

#18 / / rebecca:

superfina bilder! :D kram

#19 / / love&peace:

Jag det blir man^^

#20 / / love&peace:

Sv: Jo det blir man verkligen, sol och bad^^

#21 / / simone:

åh ja! vill resa nu!

#22 / / Adara - teckningar, foton, drömmar:

Härliga bilder! :D

Vi hade tänkt att åka över till Marmaris när vi var i Rhodos för några veckor sedan, men det blev inte så. :P

Fast det var hur härligt som helst ändå! =)

#23 / / amandadesiree:

härliga bilder!