/ Sommaren 2010 /

Fridafridafrida! <3

Idag har jag varit i sundsvall med käraste frida! Dagen bestod av mycket shopping och skoj. Elr jag shoppade egentligen inte så jätte mycket men lite iaf. Jag hade det kul idag iaf.:D TOPPEN! ♥



Visst är hon grymt söt med sin lilla kaffe? (:

#1 / / Findus:

ÅÅ det var så mycsigt och så skoj och så ont jag hade efter den där jävla kaffe suppen hahah!! HAde det i alla fall toppen med dig:D Älskar dig<33

#2 / / Findus igen:

Men hallå vi glömde att ta bilder ju :( :( vad synd det får bli nästa gång hiih<3

#3 / / olivia:

frida är alltid söt!!! :D <333

#4 / / A.:

Hih, söt! :) <3

#5 / / Maria:

Gud vad söt den frida är<33 :) vi har inte träffas på jätte länge :( saknar dig<33

#6 / / sandra - just little me:

vilken fin bloggdesign du har :) allt bra?



Kram

#7 / / EMMA PERÄTALO:

veckans blogg finalisterna är uppe -

dragna av slumpen,blev du en av dom?:)

#8 / / LadyUmbrella:

Allt bra med dig? :)



Ps. glöm inte att delta i veckans blogg tävlingen på min blogg!

Vinnaren länkas i en hel vecka hos mig och får därmed ta del av mina ca 1500 unika besökar/dag :)



Lycka till!!

#9 / / NiKiTiA:

fin blogg! :)

allt bra?

#10 / / saara (::

rösta fram vinnaren!



http://sarasmile.blogg.se/?tmp=22004026

#11 / / frida:

Fin blogg ! :)

Allt väl annars ? :D <3

#12 / / Cissi:

Hej hej! Allting bra idag? :)

#13 / / hilma:

underbart söt <3