/ Shopping /

Ny tröja :D

Idag var jag med mormor, mamma och Lucas i övik. :D Vi följde först med Mormor till nån gudstjänst. Sen åkte vi till oskarsgallerian och shoppade. :D Elr jag tycker att jag var ganska duktig idag för jag shoppade nästa ingenting. Bara en söt tröja från H&M. Sen gick jag och tittade på en massa affärer. Det var jätte mysigt och kul.
När jag kom hem gjorde jag nästan klart en no uppgift. Sen har jag bara drygat vid datorn.



Här är den nya tröjan.
Den är blå. Men på bilden ser den grön ut.

men jag har en fråga. Jag kan inte riktigt avgöra om hubben ser arg eller glad ut. Vad tkr ni?

Är den arg elr glad?



#1 / / rebecca:

haha,vad gullig du är!(a)

jag tycker den ser glad ut,fast den har något elakt i baktanken typ.;)<3

#2 / / jenniferheere:

åh, vilken fiiin tröja=D=D!

jag håller med becca, glad men ngt elakt i baktanken ;)<3

#3 / / camilla:

fiin tröja :)

#4 / / A.:

Den var jätte fin! :D

#5 / / olivia:

där på bilden ser den arg ut, men i verkligheten ser den glad ut! ;D <3 hihi

#6 / / amanda:

asfin tröjaaa:D<3