/ Vanliga dagar /

då var man konfirmerad.

Idag blev jag konfirmerad. Så nu är jag det också. Vet inte vad jag ska skriva mer om det.
Efter konfirmationen åkte jag hem till mig där det var massa folk som skulle fira mig. Tack för alla pengar och presenter om nån som var hos mig läser detta. TACK! <3
Det är därför jag har bloggat så dåligt idag. Har haft fullt upp hela dan.

 
            
                           

 

#1 / / D D A N I E L L A A ♥:

grattis grattis! :)



sv: Okej, det låter bra! Jo, min var inte så pjåkig den heller :)



Tack så heemskt mycket! Jag använder Photoshop cs4 :)

#2 / / olivia:

sv: jaaaa han är awsome!!! ;D <3

#3 / / rebecca:

gud vad många hundralappar(a)<3

#4 / / a n n a:

Grattis :)

Jätte fina bilder!

#5 / / A.:

Åh, så mycket du fick! :D <3

#6 / / jenniferheere:

graattis finaste du :D<3

#7 / / Vickan:

Fina foton! :) haha, pengarna hade inte suttit helt fel nu.