/ Vanliga dagar /

ALMA GÄSTBLOGGAR. /4.

-Nathalie, du är liksom bäst. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag är glad att vi är vänner & jag hoppas att vi alltid kommer vara det! För du är en sån person som jag behöver i mitt liv, en som ställer upp för mig i alla lägen. Mitt liv skulle vara trist utan dig, väldigt trist! Alla galna & roliga grejer vi har hittat på! Hoppas det blir fler såna minnen! Sen så får du mig nästan alltid att skratta det beror ju i & för sig vilket humör jag är på, heh. Jag är faktiskt avundsjuk på dig, du har tålamod! Du vet förut? Då jag vart så grymt sur över småsaker, jag fattar inte hur du stod ut med mig?! Jag skulle inte orkat med mig själv, hah. Du är fantastik, & din personligthet, du är så snäll, rolig, omtänksam & ditt utseende, du är vacker, söt, gullig & ja, jag skulle kunna skriva 9999119371741 fler grejer! Jag avslutar med att säga; jagälskardig!

2 jätte gamla bilder på oss, sen våran-09.
Hoppas bara att inte Nathalie mördar mig nu, hah.

                                                    /
A.

#1 / / amanda:

åå sötisarnaa:):)<33

#2 / / A.:

Svar: Hih, varsågod & tack så himla mycket för ditt inlägg! :) <3

#3 / / rebecca:

gud så söta!<3