/

PHOTO IN THE STUDIO!

Hej, tänkte bara nämna att jag idag har varit med Hilma, frida och Rebecca ett tag. Sen på kvällen sett alice i underlandet med Olivia. Alice i underlandet var jätte bra tkr jag! :D

Det är så sent nu så tänkte slänga in tre bilder från då vi fotade i studio igår! Det var super kul!!! Kan även säga att det kommer en bild bomb med massa studiobilder om nån dag. Vill redigera några först innan jag laddar upp dom.

Här kommer de tre bilderna.




#1 / / hilmusss:

åhh vad ´coola dom blev så där!! älskar dig<33

#2 / / A.:

ÅH, VILKA SNYGGA BILDER! :DD

& ni är så fina!

<3

#3 / / fatou :):

vilka snygga bilder ! :D

#4 / / jennifer:

grymt fiina ni är allståå!<33

aviiis

#5 / / emilia:

asså sinnessjukt fina bilder!

sv: okej, då beställer jag! :D

#6 / / rebecca:

åhhhhhhhhhhh,SÅ GRYMT HIMLA FINA BILDER JAG TROR JAG SMÄLLER AAV :o:O<333

#7 / / olivia:

såå fina kort!! :D <33

#8 / / maria:

snyggare tjejer får man leta efter ;)

#9 / / Frida:

Men oj va kul vi hade!!! Och grymt snygg vi va!!:D

älskar dig<33

#10 / / camilla:

grymt snygga bilder .:) <3