/ Vanliga dagar /

Grönalund!!

Det är så att på söndag ska jag åka till Stockholm och praoa med Jossan och Rebecca. Elr jag ska vara täby men det är inte långt ifrån Stockholm. En av dagarna ska vi åka in till Stockholm och gå på Gröna Lund. Jag längtar, allt ska bli så himla kul!! :D
Här är några åkattraktioner som vi absolut ska åka. :D




#1 / / Maria:

Åhh jag vill också till gröna lund jag har aldrig varit där :( ni kommer säkert få jätte roligt :D

#2 / / hilma:

men åhhhhh! :( jag kmr säkert inte få... men lova att ni hör av er till mig iaf(a) glömm mig inte<3

#3 / / Abb:

du gjorde aldrig ett inlägg om hur du gör bilderna suddiga :(

#4 / / jenniferheere:

sv; jaaa, visst blir man sugen? endera åka till ngt superhärligt sol&bad land eller en resa med bara massa shoppiing, gud så kuul:)!

å ha så kul på praoen, det låter ju jätte kul:) <3

#5 / / A.:

Åh, kul! :D <3

#6 / / prä (::

vad ska du praoa med? :) ps, gillar din blogg väldigt mycket.

#7 / / olivia:

ni får åka lite åt mig med/ dissare! ;)

...jag lyckas alltid dissa någon! :P haha