/ Vanliga dagar /

Hjälp mig!

Nu är det så att jag har inte börjat packa än och vi åker imorgon. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig heller.
Så vad är viktig att ta med sig om man ska vara en vecka i Stockholm? 

Har typ fått backout på vad man brukar ta med sig. :p

#1 / / moonu:

Jag tycker att du ska ta med dig ett paraply och ett par solglasögon.

Man kan aldrig lita på vädret!

#2 / / Anonym:

#3 / / hilma:

ta med mig! sen behövs inge mer<3

#4 / / nefo:

Hehe packa det som du tycker är nödvändigt

#5 / / A.:

Kläder, kamera, smink, ipod, mobil(självklar sak?!), & ett glatt humör! :) <3

#6 / / felicia:

fin blogg kolla gärna in min

#7 / / Madde:

Hoppas du har en fin kväll. Vart ska du? kram

#8 / / wilma:

FIN BLOGG !



Gå in på min

#9 / / Madde:

Jag hade en fin kväll igår, lugn och skön. När ska du åka till sthlm?