/ Vanliga dagar /

Prao!

Nu sitter jag i Jossans mormors lägenhet  med Jossan och kollar på tv. Jag känner mig väldigt trött just nu efter dagen. Jag har idag varit och praoat på Sandy's. Det gick ganska bra och kul. Jag fick typ plocka disk och fylla på varor. Efter jag slutade praoen gick jag runt och kollade på affärer.


Jag kan säga redan nu att blogg upptateringen kommer vara dålig denna vecka. Men så fort jag kommer hem ska jag försöka blir mer aktiv.

Nu ska jag forstätta att kolla på Norska hollywood fruar. ;) hihihi

Hurre ni, Jag tycker att alla ska säga grattis till käraste Jossan som fyller år idag! GRATTIS! :D <3<3

Godnatt! <3

 
täby centrum där..........                                          ........ Sandy's ligger och även där jag praoar. :D

#1 / / Anonym:

Åh, avis på dig! Hoppas iaf att ni får en toppen vecka! :D & jag ringer dig nån dag, puss. <3

#2 / / A.:

Jag som skrev den första kommentaren. :) <3

#3 / / Amiiii:

grattis till jossan :)

#4 / / hemlig beundrare ;):

Här med är stammis på denna blogg och skall på heder och samvete vara din tillgivnaste bloggläsare :D så det är lika bra att vänja sig bumms! så vakar du nån gång mitt i natten och tittar ut på gatan så behöver du inte bli rädd att det är nått kripigt psyko, utan det är bara lilla jag :D i alla fall, jag skallbomba dig med komentarer! Då jag är inne på datorn i alla fall xd anyway puss å karm å på återseende <3

#5 / / sanna suomela:

mmkt fin blogg!! :)=<3

#6 / / Maria:

Grattis till Jossan :) <33