/ Vanliga dagar /

Gillar inte min dåliga upptatering..

Just nu är det för mycket saker som händer i skolan och jag hinner helt enkelt inte med att sitta vid datorn. Skolan tar upp såå mycket tid vilket låter väldigt tråkigt och också är tråkigt. Men så fort jag får möjlighet att sitta vid datorn bloggar jag såklart. Glömmer aldrig er läsare. ;)

Nu ska jag duscha så jag är fräsch inför det roliga skolfotot som är imorgon.

puss&godnatt♥

#1 / / Matilda:

Va kul att du ville vara med på dagens blogg igår men tyvärr hade jag redan valt ut en vinnare då..

Men jag kör dagens blogg imorgon också så kika in runt tre och anmäl dig :)

#2 / / frida:

du har väl inte glömt att du är med i min blogg tävling?

FÖr att fåå många röster borde du lägga upp det på din blogg. Denna länken kan vara bra att ha med ...

http://fridakaulitz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-avslutad.html#comment

Jag önskar dig än en gång lycka till !

#3 / / rebecca:

puss på dig bästa människan i världen(K)<33

#4 / / Matilda:

Nu finns det en ny chans att bli dagens blogg, anmäl dig här :

http://matildalarsson.webblogg.se/2010/september/dagens-blogg-1.html

Jag drar vinnaren runt tio halv elva ikväll :)

#5 / / Lisa:

Finig blogg :)