/ Vanliga dagar /

Onepiece.

Jag är lite konstig jag. När jag såg dessa dressar första gången tyckte jag att dom var skit ful och förstod inte hur man skulle kunna ha på sig en sån. Men här kommer "men:et" ju mer tiden gått så har jag mer och mer tyckt dressarna blivit lite mer och mer söta! Och nu är jag nästan sugen att köpa en! Vad har hänt med mig? Tänk vad skönt att gå runt i en sån hemma bara. Får se vad som händer. Kanske man köper en. ;)

Vad tycker ni om dom?



Om jag skulle köpa en så skulle det nog bli nån av dessa. ;)

#1 / / olivia:

jag vill också ha en sån. ;) hehe <3

#2 / / MickeyMouse:

Jag vill oxå ha en sån!! Vi kan köpa tillsammans vettja :D hihi <3

#3 / / hilmaa:

jag med jag med :D vi kan dela på en :D :D :D :D :D !!!!! <3333 gud vad mysigt! alla tre i én :D

#4 / / ada:

Vill du vara med i veckans blogg :D?

anmäl dig här isåfall; http://aadah.blogg.se/2011/january/anmal-dig-har.html

#5 / / Ida:

Det ser så jätte mysiga ut, vill ha en :D

#6 / / Ellinor:

Vill ha..

#7 / / A.:

Köp en! :D <3