/

Höst fotografering.

Har nu suttit och redigerat bilder i över 3 timmar och nu är dom äntligen klar! Jag och min lilla Alma fotade höst bilder igår. Om ni nyfikna på hur dom blev så kan ni skrolla ner så ser ni resultatet.

#1 / / Sanna:

sista bilden är superhärlig!

#2 / / Ida:

Så skööna blider :) Jätte fina. Redigerade du med photoshop eller? :)

#3 / / jennifer:

vilka otroligt underbaara bilder!!!!!

#4 / / Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv, Det syns vilken storlek det är på en av bilderna.. hah ;) Men det är storlek Small, och jag är en vanlig S/36, så den är lite "loos fit" :)

#5 / / Cacci - En katastrof med glimten i ögat!:

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

#6 / / Matilda:

Vilka fina bilder:D Lust att följa varandra via bloglovin?:) Kramar!

#7 / / SANNA:

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

#8 / / Denise Holmsten♥:

nämen! där är ju du - modellen på bilderna! ( såg bilderna på en annan tjejs blogg ! ) jätte fina är dom ! puss på dig!

#9 / / Jossan <3:

Du är ju hur duktig som helst och ni är ju hur snygga som helst! (: So proud 2 b Your friend :D <3

#10 / / Cacci - En katastrof med glimten i ögat!:

sv: härligt att höra :)

allt är bra med mig med! :)

#11 / / sandra:

Jätte fina bilder , en liten fråga vart redigerar du bilderna ?



fin blogg <3

#12 / / linnea holmdén (hobbyfotograf):

lust att följa varandra via bloglovin?

#13 / / Matilda:

sv; jag följer dig nu, säg till när du följe rmig:D kram

#14 / / Jessica - En flicka som är stark:

helt fantastiska bilder. wow!!

#15 / / S':

Super vackra bilder!

#16 / / Karolin:

Vackra bilder :)

#17 / / Sanna:

Sv: Tack så supermycket!

#18 / / Selma:

Åh, vad fina bilder! Riktigt höstiga. :) Vart har du köpt den gula stickade tröjan? Den är jättefin, är ute efter en lite längre :)

#19 / / SANNA:

SV: Okej! :D Jag har precis myst ner mig i soffan med en kopp té och ska snart sätta på en film :)

Är allt bra med dig idag? :)



Härliga höstbilder du har tagit! :D

Kramar.

#20 / / Rebecca:

Gud vad fint redigerade bilderna är, och fotograferade förstås! Jag älskar den svartvita bilden på dig då du tittar in i kameran, ljuset i ansiktet är ju perfekt! :)

#21 / / Olivia:

Såå fina bilder! :) du är så duktig min kära vän :) <3

#22 / / A.:

ÅH. ME+YOU=<3!!