/ Sommaren 2012 /

En förändring.

Alla vet hur förändringar fungerar. I en förändring bli ofta någoting som det inte har varit förut. Nu medans jag har varit ute och rest så har det skett en förändring här hemma. Min bästa kompis har nämligen flyttat. Min bästis som alltid har bott i lägenheten ca. 20 min ifrån mig har nu flyttat över 60 mil bort. Promenaderna som vi alltid har gått får vi numera ta på loven. Detsamma gäller myskvällar och annat roligt. Nu är det inget gåavstånd till hennes nya hemstad utan nu är det buss eller tåg som gäller. Men om vi har klarat 8 års vänskap så klarar vi det här enkelt som en plätt. Vi kan ju nu hitta på skojigheter i en rolig stor stad som hon faktiskt har flyttat till. Men en sak vet jag och det är att jag kommer sakna denna otroligt fina flicka så himla mycket (vilket jag redan gör!!). Alma du är bäst! ♥

#1 / / A.:

HAHAH, fina bilder. :):) TUSEN HJÄRTAN TILL DIG MIN BESTIZZZ. Langar fetaste, blötaste pussen till dig också. Ta emot!!