/ Vanliga dagar /

Rocky road muffins.

Har precis bakat rocky road muffins med mammsen. Har tyvärr inte hunnit smaka nån än men det lär jag nog göra inom nån timme ;) Visst ser dom lite smarriga ut?

#1 / / LARA JOHANSSON - photos&texts:

Dem där ser sjukligt goda ut!

#2 / / ulrica:

Åh vilka fina bilder! Dåligt sugen man blev haha! kram

#3 / / Fanny:

Härliga bilder, dom ser jättegoda ut! :)

#4 / / Ronja:

Det ser jätte gott ut! :)

#5 / / Erika:

Vad gott :)

#6 / / cindy:

Va goda de ser ut! :)

#7 / / SARAH CARLSTEN:

Ha en fin tisdag!!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

#8 / / Rebecca Rehn:

Åh, vad gott!

#9 / / ▲ YOURCLOSET ▲:

åh va det ser gott ut!

#10 / / MARIA - mode, outfits & inspiration:

Åh, gud så gott! Himla fina bilder också, vad använder du för kamera? :)

#11 / / Matilda:

Åh vad gott!

Jag har en fototävling på min blogg och det skulle vara jättekul om du ville vara med! Direktlänk: http://tildagrubb.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

Kram!

#12 / / Ranama:

Gött för fan :)

#13 / / joanna-livet med Aspergers syndrom!:

Hej! tänkte bara tipsa om att jag varje dag kör en dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400/600 unika läsare/dag och har även andra tävlingar så passa på att gå in och anmäl dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas får en underbar dag!

KRam

PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)

#14 / / Emma:

Fina bilder! Ser super gott ut!

#15 / / Neha:

Muums:D

#16 / / Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: Åh dom ser underbart goda ut! :D♥

Är allt bra idag?:)

Kram♥

#17 / / Linnea [Fotoblogg]:

Allt bra idag?:D



KRAM

#18 / / Linnea:

Fin blogg!

#19 / / Mez:

De ser jättefina och goda ut :)