/ Vanliga dagar /

Min 18 års dag!

Idag är det min dag! Jag är nu 18 år och får gå på krogen, får ta körkort, är myndig, får betala räkningar och är lite mera vuxen(host). Detta firas med tårta, massa glädje och med mina vänner, släktingar och familj! & en sak till jag är 18!! :D

 

#1 / / Wilma:

Grattis på din stora artonårsdag! Hoppas du njuter av denna dag!



#2 / / Rebecca:

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en riiiktigt bra 18-årsdag! :D

#3 / / A.:

GRATTIS, VÄRLDENS BÄSTA!!!!! En stor blöt :* på nästippen också. LOVEYOU<3!!

#4 / / rebecca:

Grattis igen världens sötaste natta:*

#5 / / Jennie Johansson:

Hej Nathalie!

Har inte varit inne på Internet så himla mycket så visste inte när du fyllde år.. Men skriver grattis nu ist :D!

Hoppas att du fick en mysig och underbar födelsedag för de är du värld!

Saknar dig!

Puss o kram Jennie <3