/ Vanliga dagar /

Förrätt, varmrätt & efterrätt.

Denna kväll så har jag och Alma lagat trerätters vilket satt som en smäck för både mig och Alma eftersom vi inte hade ätit på hela dagen. Vi pysslade och donade vilket resulterade till....
... En god förrätt som bestod av tomater, basilika och olja på en toast. 
... tända ljus för att öka mysfaktorn.
... att jag glömde fota huvudrätten, så ni får vara glada över att titta på en tom tallrik. 
 ... att vi bakade den absolut godaste kladdkakan jag någonsin ätit. Denna hade en smak av kaffe och var pyntad med söta små hjärtan.  
 
Efter middagen så var vi mätta och belåtna (att magen var så full att vi nästan ville spy pga kladdkakan som var för mäktig behöver vi inte nämna, allt ska nämligen låta tiptop när man bloggar). Alma åkte även iväg på andra äventyr och lämnade all disk till mig, men det behöver vi inte nämna här. Det var en trevlig kväll men min bästis. Tack och hej för den! 
 
 
 
#1 / / Tindra ♡:

Jaha ännu mer gottis bilder haha har typ kolla på alla bloggar alla äter kladdkaka:) Kram