/ Vanliga dagar /

OM JAG FICK BESTÄMMA.

Mitt sista sportlov har precis passerat och vad har jag gjort under denna vecka?? Ingenting speciellt. Så för att det ska kännas bättre för mig så kan jag berätta för er vad jag hade velat göra om jag fick chansen att börja om mitt lov precis nu....
Jag skulle börja med att förflytta mig till min favorit stad, London.
Väl i London så skulle jag ha bränd en massa pengar på bästa shopping stället i universum nämligen OXFORD STREET.
Men jag skulle även passat på att besöka alla mysiga turist grejer som till exempel Tower bridge.
Eller så skulle jag lika gärna ha kunnat tagit mitt pick & pack och dragit till varmare bredgrader.                       
Och i det varma landet så skulle jag ha stäckt händerna upp i luften, lagt pannan mot baren och sedan sprängt taket.
Och för att göra min vänner avundsjuka så skulle jag ha tagit mysiga hoppbilder vid poolen med pappsen. 
Och om ingen av mina tidigare planer skulle fungera så skulle jag även nöjt mig med några dagar i huvudstaden. Stockholm är trots allt väldigt mysig. 
 
Så vad säger ni mina läsare. Någon mer än jag som vill ha längre lov?
#1 / / ❤ w i l m a & s a b i n a ❤:

Super härliga bilder! :)
sv: tack! :)