/ Vanliga dagar /

VING SERVICE SCHOOL

Under dem senaste månaderna har det skett mycket. Jag har fått en nytt jobb som reseledare för Ving och ska om lite mer än tre veckor flytta till Rhodos för att vara där i ett halv år!

Under december månad sökte jag jobbet som reseledare på Ving. Jag fick komma på rekryteringsdag i Stockholm och ha arbetsintervju. 

Några veckor senare fick jag beskedet att jag hade fått jobbet!!

Så i början av mars bar det av på utbildningsvecka på Cypern, Ving Service School. Under veckan så fick vi lära oss alltifrån hur man ska hålla en transfer till vad man egentligen ska tänka på när man pratar inför människor, tex, kroppsspråk. Veckan var otroligt intensiv. Hade hela 4 olika examen och lärde mig så otroligt mycket nytt och intressant under veckan. Träffade även helt underbara människor som jag verkligen hoppas på att möta igen nu när vi kommer ut på våra destinationer. 

Detta känns läskigt, roligt, spännande och helt galet på samma gång. Någonting helt nytt. Jag vet som inte vad jag har att förvänta mig. Men jag har ett äventyr att se framemot!