/ Resor & Äventyr /

19 juli- IM BACK! :D

Nu har jag varit på semester och har även med mig en tös hem till sollefteå. Jennie har följt med till Sollefteå. :D KUL!
Ja semestern/ GOTHIA har varit SUPER! :) Ville inte hem då vi skulle hem! :( Saknar GBG! <3
Men iallafall så kom jag hem igår på förmiddagen, tittade då på min blogg och kollade hur många som kollat min blogg... Och har inte haft nån besökare medans jag har varit borta typ. Men hoppas att ni läsare börjar kolla min blogg igen! :D Iallafall ska jag lägga ut bilder från semestern och diggeloo nån dag. :D Typ imorgon. Kommer bli MÅNGA bilder men ni får kolla på dom ändå :)
Idag vaknade jag trött av att mamma väckte mig och jennie vid 8 tiden. Vi skulle upp och jobba på hallsta berget. :D När vi slutat jobba uppe på hallsta träffade vi alla kändisar från diggiloo gänget! :D Jag fick en kram av Ola och Brolle! (A) <3333 Dom är då himla bra och snygga! ; D
Ja sen idag har jag varit med Jennie. Vi har tagit det ganska lugnt och har även spelat bangolf med Lucas, lucas kompis. Jag kom tvåa! :D Gick runt på 48 slag så hyfsat bra.
Sen drack vi milkshake på strandcafét. En jordgubbsmilkshake vart det för mig. Det var sista kvällen den var öppet för sommaren så det var tråkigt! :(
Sen har vi varit hemma, kollat film och suttit vid datorn. Ha det bra! / N


Jag, Mojje & Jennie


Jag, Tomas Petterson & Jennie


Jag, Sara Lövgren, nån ( XD ), Jennie


Jag, E-type & Jennie


Jag, Ollaa (L) & Jennie! :D <3<3



Jag, Niklas & Jennie

Jag, Arja Sarijoma ( stavning? ) & Jennie
Jag, Brolle (L) & Jennie! :D <3

Ps. Ser lite cp ut på bilderna men det bjuder jag på! (;


 

#1 / / camilla:

snygg brolle va då ^^ haha

#2 / / Joooelit0 :D:

Aah shiiiet ofta det där är jennie :O

#3 / / Nathalie:

Joo det är det. :D

#4 / / jennifer:

Det ser ju ut som att brolle taffsar på er:O:P<33