/ Sommaren 2012 /

Allsång, shopping och glass i Fjäderholmarna.

Åkte ju som sagt till Stockholm i måndags natt och det blev en lyckad resa. Under dagarna tillbringade vi en dag åt att lyssna på bra artister på allsången, jag blev även tvkändis för några sekunder när jag syndes i TV-rutan, sussa gjorde vi i våran Saab vilket var mysigt men trångt, vi käkade mumsig marängswiss på fjäderholmarna och vistades även många timmar på Stockholms gator i hopp om att hitta något man kunde köpa. Så här ↑ skulle man kunna sammanfatta mina dagar i huvudstaden. Visst låter det roligt?? Som bevis på att jag hade det så bra tänkte jag visa er lite bilder från dagarna. Här kommer dom..

 Tummen upp för 2 roliga dagar i huvudstaden!
 
 
Glass / Stockholm, / semester / shopping
#1 / / Hej:

GRYMT FINA KORT!! DU ÄR GRYM!

#2 / / A.:

Så mysigt det ser ut!! Och glassarna verkar så goda. Jag. Vill. Också. Smaka. PUSS.

#3 / / Amanda:

för det fösta tycker jag din headerbid är såå himla fin! och sedan tycker jag att bilden på Laleh var såå fin den också.