/ Sommaren 2012 /

KÄNSLAN NÄR MAN HAR SOMMARLOV ♥

JAG HAR NU SOMMARLOV!! Så himla skönt! Så nu ska jag faktiskt börja blogga igen. Har fått önskingar från min fina vän som är på Bali att jag måste blogga mer så hon vet vad vi gör här hemma i Sverige så bered er på mycket uppdatering nu ;) Jag har förövrigt fått sommarjobb på konsum och det är jag mycket glad över! Tummen upp för det!

På skolavslutingsdagen så kollade vi och träffade en massa fina och glada studenter. Man blev så glad av att se alla studenter som var så glad. Vi firade även lovet med en kebabrulle på city vilket var super gott. Sedan blev det jobb för min del men dagen slutade med lite festligheter.

Så allihopa än en gång... JAG HAR SOMMARLOV!♥

#1 / / Anonym:

YAAAAAAY! toppen :) nu blir jag glad!

ni är så fina allihopa ska ni veta ;) <3

#2 / / Olivia:

Sommarlov is the shit!! :D :D