/ Sommaren 2012 /

Kampen om att ta en bra bild med en vovve.

Tidigare idag gick jag ut i det gröna i hoppet om att försöka ta en bra bild med mig och min vovve men...
När jag lockade på vovven med hjälp av en grön tennisboll så vände den baken mot kameran...
...och vid den tidpunkt när jag skulle försöka ta en till bild så hann inte vovven komma innan fotot blev taget, så jag fick sitta själv i gräset och le..
...efter ett antal foton fastnade både jag och vovven på samma bild. Kanske inte blev den bästa bilden men man kan ju inte få allt i världen...
...så till slut lät jag vovven göra det den faktiskt ville göra under hela tiden, nämligen att leka med sin gröna tennis boll. Vi gick tillsist in båda två nöjda och glada.

Snipp, snapp, snut så var denna saga slut!
#1 / / rebecca:

åhh jag saknar fia! :(

#2 / / A.:

Ruskigt söta båda två<3!!

#3 / / Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: vad glad jag blir, tack :D

#4 / / hilda:

fin blogg! följa varandra via bloglovin'? :)

#5 / / h h a n n a a:

gud så söt hund :D

#6 / / Semlan-Foto:

Härligt blogg! lust att göra bloglovinbyte? :D

#7 / / Semlan-Foto:

sv; Tack så mkt :D
följer dig med :)

#8 / / Emma:

Jätte fina bilder och fin blogg :)
Vill du göra ett bloglovin byte??