/ Vanliga dagar /

Återuppta bloggen!!

Har under en längre tid funderat fram och tillbaka att det vore roligt att återuppta bloggen igen. Dels för att många av mina närmsta vänner och familj bor på annan ort men framförallt för att för att jag fortfarande fotograferar mycket och har mängder med bilder. Tycker att det kan vara kul att pubilicera dem här för att se dom från en annan vinkel och även få en backup om bilderna av någon andleding skulle försvinna. Efter att mitt barndomshem brann ner har jag fått ett helt annat tänk kring att föremål kan gå upp i rök så fort. Eftersom just bilder bevarar minnen så ligger det extra varmt om hjärtat och även om jag inte fotograferar på en lika seriös nivå idag så är det ändå något av det bästa jag vet.

Så kära vänner, bekanta och familjen, min tanke är att denna sida framöver kommer bli mer aktiv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)