/ Shopping /

Shopping med Alma! :D

Idag har jag varit i Sundsvall med Alma. Två shopping dagar efter varandra är inte dåligt det. ;)
Jag hade det jätte kul med Alma iaf! :D Med all shopping och allt. Jag kommer lägga upp blider på allt jag har köpt nu också. Och jag är super nöjd med allt jag köpt! :D
asså jag har typ fått stopp i huvudet. Jag vet inte vad jag ska skriva. :p Aja det är får räcka för dagen. :p Godnatt och sov gott allihopa! :) <3

 

Går dagens köp. Båda är från gina trcot.

  
                                                                           80kr på vero moda

 
     min nyårs klänning.                                            Älskar denna skjorta! :D <33
















 Alla dessa ringar för endast 90 kr.

#1 / / Alma.:

Det var mycket roligt! :D

& skjortan är så himla fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

<3

#2 / / rebecca:

åhh,så mkt fina grejjor.:d

nu blir vi likisaar med tröjan.(hh <3333

#3 / / HILMA:

åhh vad snyggt!!! hotti nathalie;)nhahah! puss på dig!

#4 / / camilla:

såå fina :)<3