/ Vanliga dagar /

Myysdag!

Nathalie is back! Efter några dagar med dålig upptatering är jag nu tillbaka förkyld men ändå glad. :D

Idag har jag typ inte gjort nått. Det ända jag har gjort är att jag var och kollade på fotboll. Sen har jag bara degat.

Nu ska jag och Lucas kolla på film house of wax och bara take it easy. Hejsvejs.

#1 / / ebba:

sv; tack ska du ha :)

VAD GÖR DU?:D

#2 / / A.:

SÖTNOS. <3

#3 / / julia:

Hejj söt blogg !

Nu så har jag en tävling på bloggen.

Kika in och var gärna med :)

http://JuliaOfSweden.webblogg.se

#4 / / anna sjöbergh:

såg dig :)

#5 / / rebecca:

sööööööt<33

#6 / / hilma:

vet du! nu för engångskull ska jag låta intresserad av bilder.. vänta nu kommer det!!! ... " åh vad fin redigering av bilderna, använder du nåt spec programm? " det är tyst och alla drar efter andan.. hon kan hon med?? shieet. (a) det jag ville säga var bara, att d ina bilder var fint redigerade^^ <3

#7 / / Haval B Aziz:

Diggar din blogg rätt så hårt, vill du vara med på veckans blogg? http://havii.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-tavling.html besök och få chansen om flera besökare. ha det så kalas

#8 / / L I K E S O F I E [foto]:

Nice blogg! :D

hur mår du då? :)

#9 / / Tvillingbloggen:

=) söt

#10 / / ANGELICA [foto&personligt]:

diggar din blogg starkt! :D keep up the good work!

#11 / / Haval B Aziz:

Tja!, haft en bra dag hittils? kjamen kjamen ^^

#12 / / Vonskareng:

House of wax är riktigt roolig hahaha x))

#13 / / johanna janzon:

blir det inga bilder sen festen? ihih

#14 / / Haval B Aziz:

sv: same as yours :D.. helt underbar dag :).

kram

#15 / / Viktoria :):

fin blogg!



kommentera gärna min!

#16 / / Malin - Q r i s t a a l l ♥:

Va fina ögon du har :)

#17 / / Haval B Aziz:

Hej hej!, vad händer idag då :)?, skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen.. kjamen kjamen ^^