/ Vanliga dagar /

Milkshake..

MUMS med milkshake!


 

Vad passar inte bättre än en milkshake i det varma vädret som har vait idag idag?

Vad tkr ni om milkshakes?

#1 / / aye:

Hejhej

Skulle verkligen uppsaktat ifall du kunde ta lite av din värdefulla tid och svara på en fråga i min blogg.. Det handlar om vilken som är din favo-outfit.. där finns 2 bilder att välja mellan..

Klicka på länken nedan & svara:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5184925/vilken-aer-er-favorit-outfits-.htm#WriteComment

Tack på förhand//Ayealfayadh.devote.se



#2 / / rebecca:

det är asgott(a)

HAR MYSIGA MILKSHAKE STÄLLET ÖPPNAT?=D=D<33

#3 / / Maria:

Milkshakes äger ;) längtar till ikväll :D

smsa eller ring mig när du kan<33

#4 / / A.:

Åh, vad gott! :D På kaffe petter va? :) <3

#5 / / Leia ♥:

Gott gott! :)

#6 / / Shiko:

Hej!

Kommentera gärna vad du tycker om bilderna i mitt inlägg.

Länk:

http://shikos.blogg.se/2010/june/solig-dag.html



PS. Ignorera mitt ärende om det var störande. Jag ber om ursäkt iallafall!



Kramar

/Shiko. <3

#7 / / jennifer:

Åh gud vad gott:) gjorde ni egna elr var ni på ngt fik?=) <33

#8 / / E:

GUUD VAD GOTT!;)

fråga en fråga i min frågestund!:)<3

#9 / / a.l.:

mm ser gott ut =)

#10 / / NTS:

Såg underbart gott ut.