/ Nathalie's kamera /

Canon EOS 1000D

När jag fotar använder jag mig av en Canon EOS 1000D. Det är en nybörjar kamera som jag gillar väldigt mycket och som går snabbt att lära sig dess funktioner. Jag rekomenderar den skarpt till er som har ett foto intresse och vill byta upp er från en digitalkamera till en systemkamera. Alla mina bilder som jag har på bloggen är fotad med den.

 

Jag har även två objektiv. Ett av dom är ett fast objektiv på 35mm F2.0. Den ger skarpa bilder och gör att bilden får en fin oskärpa i bakrunden. Har fotat dessa bilder med detta objektiv. Det är även mitt favorit objektiv och rekomenderar den verkligen!

Mitt andra objektiv är en tamron 70-300mm. Det gör det möjligt att zooma långt och få bra bilder. Jag använder det mest då jag är på konserter, hockey, fotboll mm. Också ett objektiv som är bra att ha i fotoväskan.


Hoppas ni förstod något vad jag skrev annars är det bara att fråga. :)

#1 / / .-*P:

är det en sån du har nu eller har du nån annan? :)