/

SOMRIGT

Har upptaterat uselt men har inte haft orken att blogga. Ska försöka att bättra mig!

För ca en månad sen fotade jag och hilma dessa bilder. Vi hade som mål att bilderna skulle se somrig ut, så vi klädde oss i vita klänningar, fixade oss lite extra och tog sedan lite kort. Detta blev resultatet..

#1 / / Camilla:

Super fina bilder :) <3

#2 / / prä jansomboon.:

så otroligt vackra tjejor! :)

#3 / / rebecca:

jätte fiiina ju!<3

#4 / / hilmut:

dom blev så fina <3

#5 / / alice:

Otroligt härliga och fina/somriga bilder!



Tänkte bara passa på att berätta att jag har en tävling i min blogg just nu, och det skulle vara jättekul ifall du ville vara med!

Man vinner ett somrigt nagellack,leopard-nagelfilar & ett finfint halsband.

Ta hand om dig!

kram♥



http://esteraliceviola.blogg.se/2011/july/tavling-hos-mig.html#comment