/ Vanliga dagar /

PEPPARKAKSHUSTÄVLING!

Under två år har jag och mamma för skoj skull haft pepparkakshustävling här på bloggen. Det har gått ut på så sett att ni helt enkelt sagt vilken sida av huset som är finast. Så vi måste ju göra våran tradition i år också. Men i år är även Lucas och pappa med.
Nu ska sanningen fram! Vilken sida av pepparkakshuset blev finast? 1,2,3 elr 4 bilden?
#1 / / Dawid Lizak:

1

#2 / / hilma:

1 helt klart!!!!!

#3 / / Sebbe:

Helt klart 2 !!!

#4 / / matilda b ;):

1an :)

#5 / / A:

tycker att ettan blev finast,Men tvåan är rätt fin den också.

#6 / / 3milia lindmark:

1an:D

#7 / / Hanna:

1:an var lätt finast! :)

#8 / / marina:

den första var finast :)

#9 / / 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer:

Mysigt jag tycker nr 1=)

#10 / / Anna:

Lägg till mig på Bloglovin så lägger jag till dig =)

#11 / / Rebecca:

1 :)

Allt bra? :)

#12 / / Viktor F:

Tvåan tycker jag va mest färgglad å "Julig".Snygg blogg by the way :)

#13 / / Sofie:

Vad önskar du dej i julklapp? :) KRAAAAM

#14 / / Camilla:

1an :)

#15 / / Mums:

nr 1 !! :)

#16 / / Sandra:

1an !

#17 / / jenny <3:

1an ! :D

#18 / / beatrice:

1 :)

#19 / / JULIA:

Så gott! Allt bra med dig ? :)

#20 / / Nermina:

1an :)

#21 / / Olivia:

Nr 1:)

#22 / / sandra:

KUL!!!!

Fler pepparkakshustävlingar:



http://www.facebook.com/partsofsweden

http://www.partsofsweden.se/ikea/facebook-1.0.7.2/

#23 / / Becca:

4!