/ Vanliga dagar /

Min Sommar 2015

Började min sommar med en weekend till Irland, Dublin med minda brudar.




 
Som avrundades med bal i Örebro med Alma. 
 
Min midsommar var otroligt mysig!! Den spenderades med mina fina vänner. Vi åt god middag och satt ute på en balkong till mitt i natten och pratade om allt och ingenting. 
 

 
Min lillebror tog studenten och det firades med dunder och brak!! 
 
 
 
Jag och Jimmy åkte en spontanare till fina Göteborg och umgicks med goa vänner!
Spenderade måånga kvällar på Old oak här i stan då en eller två öl slank ner.
Fick äran att fotografera dessa små krabater. SÅÅ otroligt gulliga!!
Spenderade lediga dagar genom att pussa på min fina pojkvän! <3
Drack rosé en solig dag ute på Rotsidan. Krävdes en släpvagn enligt mamma och jan för att få med alla grejer till badplatsen... ;) 


Pyntade och gjorde vår balkong mysig så man kunde spendera många mysiga sommar kvällar där. 
Blev inbjuden till Jimmys kusins bröllop som var otroligt vackert! Kärleken är så fin! <3

En och annan utgång hann vi även med denna sommar. Extra kul då lillebror stod i DJ båset. 
Firade Olivias födelsedag i Norrfällsviken. ALLA tjejer var med vilket gjorde det hela ännu roligare!! 

Två goa göteborgare kom upp till lilla Sollefteå under nipyreveckan. 


VIPS så kom sommaren i mitten av Augusti vilket ledde till två härliga dagar vid havet! 
Självklart har vi även hunnit med en kräftskiva. Ett måste när sommaren börjar närma sig sitt slut.
Har även hunnit med en och annan mysig promenad. En av kvällarna med bästa Alma och lilla Fia plutten! 

Det var min sommar. En otroligt bra om ni frågar mig! Jag är omringad av så otroligt fina människor vilket förgyller min vardag!! <3
#1 / / Anonym:

Hahaha ....en släpvagn e bra att ha :-)