/ Resor & Äventyr /

Shopping & Erik & Calle

Nu ska jag berätta som om gårdagen.

Då var vi ju i Ö-vik. Och dan får absolut en 10 poängare! Det var verkligen suuuuuuppppeeerrr KUL! :D:D:D
Jag var ju där med Rebecca & Hilma. Innan vi kollade på Erik & Calle gick vi runt och shoppade och kollade i affärer. Jag hittade bla. En brun randig tröja, ett slags linne & ett armband med nitar. :) Jag nu ska jag berätta lite om idolerna! :D Båda var verkligen suuuupppeer duktiga! Men jag tror jag gillade Erik mer. En sån liten kille med son stor röst! :O Helt otroligt!
Hihihihi och på max! ;D Det var super kul! :DD
Och hemvägen var också super kul! :D
Allt var super! Tummen upp för dagen! :D




" Then I'm walking in Memphis, Walking with my feet ten feet off of Beale"




" I am flying my heart is taking over the world is flashing by higher higher higher "

 





#1 / / kicki g:

Va kul att ni hade det så bra. Superfina kort :)

#2 / / rebecca:

ååhhh,CALLEE(L)

<33

#3 / / camilla:

va roligt att ni hade så kul :D dom va verkligen jätte bra :)<333