/ Vanliga dagar /

29 juni- Och här ska det vara en rubrik! :O

Imorse var det bara att se glad ut och kliva upp då klockan ringde kl. 11.00. Det var ju sent men jag var ändå trött! Jag var uppe till halv fyra igår så det var därför jag var trött. ;D Jag hade sett på film med Lucas, Joel & Pontus. (:
Men Jag cylkade ner till golfen till ett och satt där halv sex. Som sysselsättning under dagen började jag läsa första boken av twilight "Om jag kunde drömma". Fast jag inte kommit så långt i boken är den jätte bra! :D Vill fortätta läsa! :D Någon annan som också tycker den är bra? :O 
När jag kom hem satt jag mig vid datorn och sen han jag inte gjort så mycket mer. Tråkat lite hemma. Men nu ska jag duscha tror jag sen se på film tills jag somnar. :)   Och glöm inte att kommentera! / N





Redigerade även denna bild idag! :)

#1 / / Jennie :D:

Jätte fina ögon gumman(: <3

#2 / / Jennie :D:

Jätte fina ögon gumman(: <3