/ Vanliga dagar /

Frågestundssvaren! :O


















Postat av:
har du nå andra namn? (:
Svar: Japp, jag har andra namn. Jag heter Maj Nathalie Mareijke. Jag kan säga att Mareijke är ett holländskt namn. Och jag vet själv inte riktigt hur man uttalar det. haha :D

Postat av: ¨¨¨¨
är du kär?
Svar: Jag tycker det är en svår fråga för jag vet inte riktigt just nu. Så jag lämnar den frågan.

 
Postat av: emma
vem är din förebild? :)
Svar: Hmm... Den var svår tycker jag. Men typ mina förälldrar. :D Också nån kändis kanske. ;) haha
 
Postat av: sofia
har du allt du vill ha?
Asså fattas det nåt som du vill ha i ditt liv med som inte finns just nu?
Svar: Ja, du jag har ju mina vänner, familj och dom är ju viktigast. 
Men det finns ju små saker som jag skulle vilja ha. Typ mycket pengar och sånt. Men man kan väll hoppas att det kommer en dag med. :)
 
Postat av: hilma
vad är det första du tänker på när du hör ordet kamel?
Svar: Jag tycker att den hära frågan var väldigt rolig. :) Men då jag hör ordet kamel tänker jag nog varmt, öknen och tort. :)
 
Postat av: bert
vem är du kär i ? ;)
Svar: Vill inte svara på frågan...
 
Postat av: olle
gillar du pannkakor?
Svar: Olle, jag gillar pannkakor väldigt mycket. :p :D
Postat av: camilla
va gör du nu förtiden? de va så länge sen vi va med varann :(
Svar:
Jag är gör lite blandade saker. Mycket skola, sen är jag med kompisar, fotar.
Men Camilla imorgon ska du & jag till Sundsvall! ;D Det ska bli kul! <3

 
Postat av: olivia
hmm.. ska komma på en bra fråga! ;D
vilket är ditt favorit kläddes plagg? :P
kom inte på något bättre. hihi ;D <33
Svar:
Frågan var väldigt bra! För jag kan inte riktigt svara på den. :D haha. Jag har ju ganska mycket kläder som du vet. Men jag älskar koftor. Så jag tror det får bli nån kofta. :D Men jag vet inte riktigt vilken. :)
 

Postat av: --
Vem är bäst? ;)
Svar:
Det är ni läsare som är BÄST! :D Och ni som kommenterar. :) Tack till er! <3


Det var svaren. Tack till er som har kommit på frågor! :D
Nu ska jag plugga lite No. Vi ses senare. :)<3