/ Vanliga dagar /

Frågestundssvaren



Frågestunden är avslutad!

Här kommer svaren.:)

Favomat?
Min favorit mat är nog tacos


Favoklädesplagg?
Oj, jag tycker det är jätte svårt men just nu är nog detta mitt favoritplagg
 
Jag säger också att plagget ser snyggare ut i verkligheten. ;)

Shoppar du ofta?
Ja, ganska ofta. När jag hittar något jag gillar köper jag det oftast för elr senare. :p

Sportar du?

jag har haft ett uppehåll ganska länge då jag inte gjort något speciellt men nu har jag köpt en gk-puls kort(ett kort så man får gå på olika aktiviteter) så jag går nu på kick-boxning, power air boxning och pump.:)

Vilken del av kroppen är du mest nöjd med?
Jag vet inte. Kanske benen. 
 
Har du en bästa vän eller flera?
Jag har flera bästa vänner!:D :* <3

vad älskar du mest av allt på hela jorden?
Min familj och mina vänner. <3

Vilket land skulle du hellst vilja åka till (ett du inte varit i )
Oj! den frågan blir svår för jag vill åka till så många olika länder. Så jag måste säga flera. Men USA, Indien, Italien och Thailand är nog dom jag vill åka helst till. :D

vad är det roligaste du gjort i ditt liv med mig^^
Det var en svår fråga Hilma! Vi har ju kul hela tiden! varje gång jag är med dig händer ju något nytt roligt. Men jag kan inte nämna en sak bara. Måste ta flera. Men det roligast vi har gjort är någ alla resor, då vi har tagit kort, våra små filmer som vi har gjort på mobilen, allt flumm! Vi är helt enkelt galna! ;D ALLT har varit helt super med dig! Puss<3

Om du fick göra vad du vill för en dag, vad skulle det vara?
Flyga om det gick. Tänk vad coolt!! :O 

hur mycket pengar läggar du på kläder varje månad?
Asså usch det vill jag inte veta. Ärligt talat vet jag inte. Om jag skulle sitta och räkna ihop allt skulle jag nog skämmas!

har du något husdjur?
Nej, vi har inte det. Eller vi har fiskar. Min bror är allergisk mot pälsdjur så vi kan inte ha djur med päls.

om du var rik,skulle du skänka en slant till "haiti"?
Ja, det skulle jag absolut!! :)

satsar du på att bli en känd bloggerska ?
Asså det skulle ju verkligen vara suuper kul. Men jag tror jag inte skulle ha orken att göra så mycker inlägg per dag. Men om min blogg skulle bli kändare skulle jag absolut inte tacka nej till! :D
 
vilken är din favoritsmak på ben&jerrys?
(sett att du brukar äta det,har aldrig smakat så vore kul att veta en god smak :-)
Åhh, då har du missat något! ; ) nä men Ben&Jerrys är verkligen suupper gott! Bästa smaken eller jag gillar två stycken så jag rekomenderar båda. Smakerna heter Fish food och baked alaska. Båda är suupper good!
 

pizza eller sallad ?
vad svårt jag måste säga båda. Tänk en riktigt god kycklingsallad med curry sås. MUMS!

cola eller vatten ?
Vatten tror jag. :p

hur mycket på en skala 1-10 tänker du på utseendet?
Oj, 7 kanske


vilka består din familj av ?
Min mamma, min pappa och min bror Lucas. :)

har du något eller haft något husdjur ?
jag har faft två möss och en hund. :)

vilka bloggar läser du ?
Fokis och Nevnarien och några mindre bloggar. ^^

vad heter din system kamera ?
Min kamera heter Canon EOS 1000D 

om du fick välja EN maträtt att äta varje dag i ett år- vilken skulle du ta då ?
Oj, typ tacos. Då skulle man skunna variera med salladen och så. ;D

hur många läsare har du varje dag?
Jag har inte så jätte många. Runt 25-30 varje dag.

tack till er som ställt frågor! <3