/ Vanliga dagar /

PEPPARKAKHUS TÄVNING

Nytt år, ny tävling. Självklart måste jag fortsätta med min tradition här på bloggen och ha pepparkakhustävning. Så det är upp till er läsare. Vilken sida är finast?? 
 
Taket på nummer 1, väggen på nummer 2 eller hela sidan på nummer 3? 
 
 
#1 / / någon du kanske känner ;):

1

#2 / / Malvina:

1 :) Kram

#3 / / olivia:

1,2 och 3, men om jag måste välja så 1 ;)

#4 / / A.:

Storebror tyckte taket på 3:an, så 3 då. :d Och jag kan tyvärr inte bestämma mig för bara en, alla ser så mumsi och fina ut. PUSS.

#5 / / ♥ CAROLYN.SE - modeblogg & tävlingar:

nr 3 :)


Hos mig kan man vinna valfri klänning hos de berömda företaget inlovewithfashion ♥

#6 / / Rebecca Leifsdotter:

nummer 1! pax för den biten på pepparkakskraset! :)

#7 / / Sofia:

nr 3!! :)

#8 / / Camilla:

3:an :)

#9 / / Michaela:

Nr 3 :D

#10 / / sandraenerstrand.se:

Hej! Vill du vinna en iPad Mini? Det enda du behöver göra är att skriva om en hemsida, så är du med och tävlar om den! Hittills ingen jättestor konkurrens! Anmäl dig här: ---> http://www.tourn.se/13ecf38626f22b16ff16a534284d6f24

#11 / / Anonym:

3 :-)